Într-o demonstrație patriotică, familii, prieteni și fani din întreaga țară s-au adunat în fața televizoarelor, inimile și speranțele lor fiind legate de echipa națională. Miza era mare, iar atmosfera era încărcată de anticipare. Acest meci a fost mai mult decât o simplă partidă de fotbal; a fost o dovadă a spiritului și unității României.

Prima TV, postul care a transmis meciul, a emergat ca campion al undelor în acea noapte. Canalul a atins cifre impresionante de audiență, consolidându-și locul ca lider în cursa ratingurilor. Se estimează că aproximativ 1,8 milioane de români au urmărit meciul în fiecare minut, depășind cu mult audiența competitorului său cel mai apropiat, emisiunea „America Express” de la Antena 1 cu a Alexia Eram si Iulia Albu .

Reclamă

Victoria, asigurată cu scorul de 2-1, nu a fost doar un succes pe teren, ci și un triumf în termeni de audiență. A fost programul cel mai urmărit al serii, cu ratinguri de două ori mai mari decât orice alt program transmis simultan. În timp ce Ianis Hagi strălucea pe teren, canalele rivale se luptau să țină pasul. Programe precum „Tomb Raider: Începutul” pe Pro TV și „Secrete de familie” pe Kanal D au pălit în comparație cu spectacolul fotbalistic.

În zonele urbane, transmisia Prima TV a trecut pragul de un milion de telespectatori, o realizare remarcabilă care subliniază atractivitatea largă a meciului. Cota de piață a meciului printre publicul comercial (vârstele 21-54 în zonele urbane) a fost de impresionanți 33%. Acest lucru a însemnat că unul din trei telespectatori cu televizoarele deschise urmăreau questul echipei române pentru glorie.

Evenimentele acelei seri au fost o indicație clară a puterii unificatoare a fotbalului. Pentru acele ore, nimic altceva nu a contat pentru publicul român decât performanța eroilor lor naționali pe teren. Rezultatul meciului nu a fost doar un pas către EURO 2024; a fost o demonstrație de mândrie națională și spirit colectiv al unei țări unite de dragostea lor pentru joc.