Actorul Mihai Bendeac a trecut printr-o experiență surprinzătoare după ce a comandat două covoare de pe site-ul Temu, atras de prețurile competitive: 180 și 240 de lei.

În ciuda faptului că nu a mai folosit anterior această platformă, Bendeac a decis să plaseze comanda, convins fiind că a prins o ofertă avantajoasă. Comanda, însă, a avut un parcurs neașteptat și dezamăgitor.

Reclamă

Ajuns la easybox pentru a ridica pachetul

După două luni de așteptare și notificări care îl informau că produsele se aflau la granița cu diverse țări, Bendeac a primit un mesaj că acestea au ajuns într-un locker easybox.

Surprinderea sa a fost mare când a văzut dimensiunea și greutatea coletului, ce păreau necorespunzătoare pentru două covoare. „M-am dus spre casă, m-am oprit la easybox, când am pus mâna pe pachet mi-a scăpat mâna.

Era un pachet extraordinar de mic și de ușor. Am ajuns acasă și când am deschis pachetul ăla erau efectiv niște cârpe”, a povestit artistul.


Ceea ce a găsit în colet a fost departe de așteptările sale. Covoarele erau de o calitate inferioară, cu material slab și finisaje neglijate, emanând un miros neplăcut. Bendeac a afirmat dezamăgit:

„Dacă tu erai un om care are o casă, o mașină și cât de cât niște bani în cont, în momentul în care călcai pe covoarele alea nu mai aveai nimic. Erau definiția sărăciei”.

Riscuri asociate cumpărăturilor online:

  • Prețuri atractive care nu reflectă calitatea produselor
  • Întârzieri semnificative în livrarea comenzilor
  • Discrepanțe evidente între descrierea produselor și realitate
  • Posibilitatea ca produsele să ajungă în locații neprevăzute, așa cum Bendeac a constatat că pachetul său a ajuns în Kazachstan

Experiența actorului subliniază provocările și riscurile asociate cumpărăturilor online pe platforme necunoscute, care pot oferi prețuri sub media pieței, dar care nu garantează calitatea așteptată.